دانشگاه البرز ايجاد مي شود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانشگاه البرز ايجاد مي شود
نوشته شده در 12 دی 1389
بازدید : 22
نویسنده : مولوی
هيئت وزيران شب گذشته 270 بند را در جلسه دولت در استان البرز به تصويب رساند که در اين ميان ايجاد دانشگاه البرز ، انتقال دو پژوهشگاه وابسته به وزارت علوم و انتقال سازمان سنجش آموزش کشور از مهمترين مصوبات بخش آموزش عالي بود.

 به گزارش مهر، هيئت دولت تغيير برخي شاخص هاي توسعه اي استان طي دو دوره سفر استاني را نيز اعلام کرد که در بخش امور آموزش عالي، رشد 30 درصدي در تعداد دانشجويان استان بخشي از مصوبات بود.

در بخش آموزش، بهداشت و درمان يکي از مهمترين مصوبات هيئت دولت در شب گذشته ايجاد و احداث دانشگاه البرز در شهرستان کرج پس از اخذ مجوزهاي لازم و انتقال حداقل دو پژوهشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقيقات و فناوري از تهران به شهرستان هاي استان و انتقال سازمان سنجش کشور به استان البرز بود.

اختصاص مبلغ 40 ميليارد ريال جهت تکميل و تجهيز واحدهاي دانشگاه پيام نور استان طي سال هاي 89 و 90 ، اختصاص مبلغ 21 ميليارد ريال براي حمايت از مراکز تحقيقاتي و دانشگاهي استان طي سال هاي 89 تا 91 و اختصاص مبلغ 20 ميليارد ريال براي توسعه پرديس کشاورزي و منابع طبيعي از ديگر مصوبات اين دوره از سفر استاني دولت بود.

همچنين ارتقاي دانشکده محيط زيست به دانشگاه محيط زيست و تأمين هزينه هاي راه اندازي شعبه بنياد ملي نخبگان در استان البرز از ديگر مصوبات مهم دولت در حوزه آموزش عالي بود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: